WhatsApp

Regulament promotie 2019LOVE

Regulament promotie 2019LOVE

Promotia 2019LOVE se aplica stict in cazul comenzilor efectuate in mediul on-line, pe paginile www.aursiargintaec.ro / www.zillara.ro, conform regulamentului mai jos detaliat.

Produsele nu se retin in afara perioadei de promotie.

Perioada de promotie reprezinta intervalul 08.02.2019 (ora 00:00) si 10.02.2019 (ora 23:59).

Perioada de promotie presupune:

  1. Pentru comenzile ce depasesc suma de 250 ron transportul este gratuit pentru livrarile nationale. (in ceea ce priveste livrarile externe tarii costurile sunt cele normale, detaliate aici.)
  2. Valoarea comenzii trebuie sa depaseasca 250 ron pentru a beneficia de transport gratuit, avand in componenta cosului de cumparaturi minim un produs din categoria 2019LOVE. Daca acesta nu acopera valoarea de 250 lei, se va beneficia de promotia in curs adaugand pana la suma de 250 lei orice alt produs, chiar si in afara promotiei.

Stocul este limitat, comenzile vor fi onorate in ordinea plasarii lor. Clientii a caror plata este efectuata on-line, cu cardul, au prioritate in cadrul ordinii onorarii comenzilor. Asa cum este mentionat si in mailul automat de confirmare, plasarea comenzii nu reflecta si certitudinea aflarii produselor in stoc.

In cazul in care plasati comanda on-line, insa doriti sa ridicati produsele din magazin, acestea va pot fi oprite de-a lungul perioadei de promotie, pentru a fi ridicate direct din sediu.

Conform politicilor generale ale firmei, niciun plic nu va fi expediat fara confirmarea explicita, telefonic, pentru stabilirea impreuna a detaliilor finale.

In cazul in care platile se efectueaza online, cu cardul, insa produsele dezirate nu se mai afla pe stoc, din ratiunea comandarii lor anterioare de catre un alt client, colectivul www.zillara.ro va va informa in legatura cu acest aspect, iar banii vor fi creditati in aceeasi zi, inapoi catre clientul ce a realizat plata, insa nu ne asumam delay-ul pe care platforma mobilpay sau bancile corespondente le aloca pentru viramentul respectiv inapoi in contul clientului.

In cazul in care se doreste returul unor produse achizitionate in cadrul campaniei de 2019LOVE, beneficiand de transportul gratuit, conditiile sunt urmatoarele:

  • Returul se realizeaza in conditii normale, clientul achitandu-si transportul pentru livrarea catre magazin a produselor nedorite/nepotrivite.
  • In cazul unui schimb, acesta se realizeaza in conditii normale, clientul asumandu-si costul transportului pentru livrarea catre magazin, dar si a celui de livrare normala, cu noul produs, inapoi.

Pentru mai multe informatii legate de conditiile normale de retur, accesati pagina special dedicata: https://www.zillara.ro/politica-de-retur/7

 Va multumim ca ne sunteti alaturi si va dorim spor la cumparaturi de obiecte rafinate!

Loading...